Would you take your ex back?

• Sorry but DHRWorld.com site is down. I am working on it I will be using the backup site Jatune.com in the mean time

SexyDede

Oct 17, 2008
NEW YORK/ FLORIDA
I have a question for you guys...if u have an ex and you guys broke up for a while and it was for something serious. Would you consider taking that person back?

What if the person has made a complete change from when you knew them?

i have a question for you guys...if u have an ex and you guys broke up for a while and it was for something serious. Would you consider taking that person back?

What if the person has made a complete change from when you knew them?

no dede him no want u back anyways:d

why me a tek bak me ex fah wen me did dun dash him ey.....anyting me dash wey me nuh pick up bak...afta me nuh rubbish truck....it over it jus over....me pusssy nah jump fi him again...before me it jump me use wah gun shat it...hehehehe.....he gots to go for good!!

kevmali shet u bloodclaat pussyhole..who him yuh a chat bout fool...a just a blooodclaat thread mi did a start idiot bwoy..u always a come with u one bag a fuckery.....anywayzzz gwan guhh suck yuh fucking self and low... a thru mi pan mi phone and im at work mek mi na badd yuh up more.....lollllllll....woieee mi nuh yuh ago cusss miiii..

kevmali shet u bloodclaat pussyhole..who him yuh a chat bout fool...a just a blooodclaat thread mi did a start idiot bwoy..u always a come with u one bag a fuckery.....anywayzzz gwan guhh suck yuh fucking self and low... a thru mi pan mi phone and im at work mek mi na badd yuh up more.....lollllllll....woieee mi nuh yuh ago cusss miiii..

dede tap u nisee, before me stick a banana in u mout, lol

Talk di ting

no second chances round here when me shoot me no miss. lol

Lock yuh mout Kev cause mi hear sey a nuff blank yuh a fire.

Everyone deserves a second chance depending pon wha dem do and it depends pon who it is.

If a man cheat pon a woman dem nuh fi get no second chance (run dem bumbo), but if a woman cheat pon har man she mus can get another chance and rally back. A dat mi seh.:D

At the end a di day, a di man fault if a woman a cheat pon yuh!!!!

Lock yuh mout Kev cause mi hear sey a nuff blank yuh a fire.

Everyone deserves a second chance depending pon wha dem do and it depends pon who it is.

If a man cheat pon a woman dem nuh fi get no second chance (run dem bumbo), but if a woman cheat pon har man she mus can get another chance and rally back. A dat mi seh.:D

At the end a di day, a di man fault if a woman a cheat pon yuh!!!!

how you ago blame the man for a woman action. a wah kinda one way street you dey pon its ok for the woman and not ok for the man. that no make it at all at allllll my girl

woieee

rose a dat mi a seh..if a woman cheat pan har mean she deserve more than second chance..she deserve all the chance inna di blooodclaat worlddd........soo kevmaliii guh siddung inna u corner..........

how you ago blame the man for a woman action. a wah kinda one way street you dey pon its ok for the woman and not ok for the man. that no make it at all at allllll my girl

Well if you were doing what you was suppose to do the girl would not cheat. When a woman cheat is because their is something that is lacking in the relationship. When a man cheat him just fucking greedy, and him is a pussiole.

amen

it seem as though its only one person alone whey have sense on tis ras....if the man was hitting it right and taking care of home first then the woman wouldn't roam..men on the other hand no matter whey u do dem don't be satisfy... they just has to have their cake and waan eat it with milk and that not right ...u can barley find a man these days that is faithful in his relationship and that's so fucking sad.....with alll dem disease thaat dem have in this world tbat we live in today dem still a try push dem cocky inna all different hole..some a dem nuh even have the sense enough to put on condoms....