Why do men and woman cheat?

• Sorry but DHRWorld.com site is down. I am working on it I will be using the backup site Jatune.com in the mean time

people cheat for different reasons.. .i can only speak for my self......i cant honestly say i never cheated...i have cheated before but i was young and wanted the best of both worlds...i used to get what ever i wanted, when i want it, i mean i had it so good .and was into hanging out and shit...and it cost me dearly.....i wouldnt actually do it now since i know better...so there u go my answer.......my reason isss i wanted to do me...not tied down to no relationship.

me nuh cheat..me jus gi di whole bloodclaat bakery...so he will be satisfied..bun and cheese wid a glass a cold milk fi wash eee dung wid......hehehehee...but seriously doe i have never cheated.....i was always a comitted partna......:p

me nuh cheat..me jus gi di whole bloodclaat bakery...so he will be satisfied..bun and cheese wid a glass a cold milk fi wash eee dung wid......hehehehee...but seriously doe i have never cheated.....i was always a comitted partna......:p

lol i have never cheated as well i dont see why ppl have to cheat if u r not happy n the person u r with does not turn u on any more then just let them know n moive on why go around corners n get urself hurt or killed why put ur other half thru the pain of them finding out fomr some one else

the lord seh thou shale not cheat lolol so it set ppl be good to ur self n ur loved ones

some times ppl mess up and they dont know how much they messed up till the other person is gone and then it is too late ask my ex husband of 18 years i bet if he could tek back the cheating he would in a heart beat 6 years later he is still sorry even thu he is remarried but he is not happy

2 tears in a bucket fuck it lol

mi neva eva yet cheat pon nutten atall. serious ting. an mi nuh plan to... now why do some men an women cheat? dem cyaa satisfy wid wa dem have so dem always waa more... but of course end up wit less... an then again i see some man weh definitely deserve fi get bun... seriously... all some a dem man ya dem fi get bun bread an bulla till dem bawl... then walk out lef dem... but u kno wa... b4 i waste my time pon dem wukliss careless man deh.. betta mi jus stay clear of dem. but seriously some a unu fi get BUN :p

in reply to dappa wife comment....wen u sey kill u hit a nerve...fi realy my girl sometimes wen u lef a man dem tink dem fi kill u....dats jus possessive and insecure....my ex was very insecure...di man never trust me alone fi use public toilet and afi be dere fi watch di piss a come outta me vagina...serriously....di man all wi beat man pan di road fi call to me..it even went to a point where he never wanted to go out cawz him fraid him wuda go jail fi beat man.....man use to stalk me....call me like 40 times ask me wey me dey.....i had to dump him his crazy ass....but i never dumped him to his face....me jus never trust dat nigga,.,,,maybe him wuda kill me...but anyways me glad it over and dat was 2008 rubbish...2009 more positive clear thinking constructive people.....:D

sharp u seet..i had am exx this dude called me like 50 times a dayyyyyyy back to backkkk..the man allll climb upp mi bedroom window cause i wouldnt answer the phoneee....everyy wheyyyy mi goo him always presentttttt.....when mi a comee home from work in da night him a wait by mi gate...i had to get that niggga arrested he got serious issuess...all that cause i told hissssssss stupid asss i dont wanna be with him any more......i hate scorpian mennn demmm iss someeeeee plain idiotsss and very insecure..alwayss think yuh a do something

dede cawz dem always a cheat so dem a mek sure u not.......my ex was a scorpio also and trust me i can testify...but dede i did tell u dat scorpio men are like dat before u went in dat relationship...u remember? but as usual u nuh hear...musi tru me younger dan u by a decade( tap tell lie..u been 24 now fi 4 damn years)ahahahahahaha, u fi lissen...di young ones shall lead........i told u...dem way insecure and very jealous......every wey i went he would be dere too which was very suprising cawz he had 2 jobs......and dem love argue...i never see a sign wey can argue lakka sissy.....and dem love fight and dem wi beat ur ass up...funny enuff me tink tru my ex kno my father was a police and wi pop a cap inna him head maybe why him nuh ramp wid me...or maybe tru me did stab him up....dis nigga wanted to rape me...imagine him wah pumpum, and i said no am not in di vibe cawz he pissed me off in di day....and dis man held me down to rape me....so i took out my scissors in my handbag and stab him wid it and ran outta di house....he wanted to press charges against me but my father appealed and so nuttin came outta it........but i shuda did dump dat nigga immediately...imagine dis nigga came to my home wen i was on my period......and because i jus had a shower and was in my bathrobe wid wata on me..he felt i had a man dere...and dis idiot knew i was on my period...and he pushed me down and searched my room..unda my bed....everywey...den procedded to my parents room....dede i had to bite him and use di chair to hit him in di neck for him to leave...he got mad ofcourse and left....no man i had enufff...he always kept popping up at my place like he lived dere...always annoying me....man i hate dem....and dem love sex.....and dem cant even sex...dem jus freaky...never see a sign wey love suk pussy and all dem do a pleasure demself...cawz all now me nuh come...but him use to behave like vampire and bite up me goodaz underneath...u kno sharpy nuh care and a talk di facts.....dem selfish bad....all my girlfrens cudnt come check me and stay long or him see him start screw.....all if me go hairdressa him wah come...me like space..and am happy i lef him...took him 5 mnths fi get inna him head me nuh wah him.....amen..new chapter..big up GOD...:)

Yess sharp dem freaky and low suck pussy mi can testify to that...bwoyyyy mi nuh ramp with that one mi mek dem lock him rass up I don't play that hitting. Game and no man na guh mek mi him punching bag.....mi never see a sign whey love live inna pumm pumm sooo..but oh welll that wasss history and yess sharpp mi shoulda listen to u...lol and mi na name mi pickney sharpeisha u musssy maddddd....