what yall think of zodiac signs?

• Sorry but DHRWorld.com site is down. I am working on it I will be using the backup site Jatune.com in the mean time

sharpy

Oct 20, 2008
on earth
well me nuh like sum signs..for exmple capricorn men mean...scorpio men a whore and jealous...bway me cuda go on and on......i dont like pisces women...dont ask me why....berp:D

Libra men are loving..welll me know that cause rexxy is libra....capricorn men mean....virgo men r whoress..scorpians are stalkers and women beater.....I do not like pieces women either they r very conniving...bigg up cancersssss..

libra men are loving and very horny...wat a sign love fukk and jealous...dem wi charm u draws awf...yes capricorn men are very mean and scorpio men are extremely jealous...and stalkers fi true...dem man dey wi kill u bloodclaat........me and pisces men get along great but me cant tek di woman dem...dem 2 faced and evil and love watch yu...hypocrits.....cancer women pussy big hehehe aka dede...a joke...cancer women and me kool....taurus men love chat and suss like gyal and show off:D....leo men can show off and dem full a confidence....dem very wild and lie too....bway me cant talk all a di tings

yuppppp libra men are jealous and horny...ahahahha demm love fuckkkkk all dayyyy alll nighttt...its like dem nuh get tired....capricornnn mennnn bwooyyyyyy demmmmm mean and tight with money and alllwayssssssssssssssssssssssssssssssssss have excusesss................mi learn a lesson frommmmm scorpiannnn....dem nuh tek lefff that easyyyy dem willll hunt u down tilll dem find uu....fi kill u.......sharpyyy my hole is little and tight ....lolllllll

dede di scorpions all play nice fi kill u bloodclaaat...i remember my ex use to nice me up fi me tink all is well wen all he wanted to do was kill me....yeah man dem wi hunt yu down.......worse if u pussy good and dem did inlove and trust yu...girl u dead like dawg shit.....once dem love u and u lef dem;den dem wi never u love u again.....dem jus nuh wah fi feel like sey a next man a get yu and a dem shuda have u alone...dem so selfish......and dem persistent...nah tap til dem get u..and they have no shame...me hate dat sign...bad!!!:mad:

i dealt with one of them bwoy that nigga was crazzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...seem as though every where i gooo his asss just showed uppp...no matter how many times i told that fool ididnt want him he stillll didnt get it...fi di future mi a stay far from dem and capricorn mennn..i dont want nothin to do with themm.those fuckersss aree sick in dem headd...dem always appear nice at firstttt...

gemini men kind and kool fi me...dem jus spiteful but dem have very nice ways....cancer men nice but dem moody bad and lie......run dede run....junior hype a scorpio runnn:D

libra men are loving and very horny...wat a sign love fukk and jealous...dem wi charm u draws awf...yes capricorn men are very mean and scorpio men are extremely jealous...and stalkers fi true...dem man dey wi kill u bloodclaat........me and pisces men get along great but me cant tek di woman dem...dem 2 faced and evil and love watch yu...hypocrits.....cancer women pussy big hehehe aka dede...a joke...cancer women and me kool....taurus men love chat and suss like gyal and show off:D....leo men can show off and dem full a confidence....dem very wild and lie too....bway me cant talk all a di tings

AND I JUS KNOW SHARPY GOT TO BE A ARIES , WICKED , BADMIND , FASTIY ,RUDE, THE DEVIL IN CARNET LOOOOOL , NA NOT REALLY THAT BE ME ......:eek:

It seh mi n mi baby fadda nah good fi each odda n bwoy it nah lie lol it seh mi, taurus, r good wid pisces & scorpios woieee n di both ah dem cocky niceeee. Da hell wid sagi men cha

QQ katt it also stated that taurus women are hores..aahahhaahahahhaahha mi neighbour was a taurus and she done fuckkk the whole block...ahahaha ...talkk up mi gal

isobell actually am a gemini....so fix up u speech...very kind girl here....katt a taurus...dat sign is rule by di bull, love fi dominate....so me definately kno if fi u babyfadda a scorpio unu ago mash up......scorpio men are demanding and love fi dominate...and em love fi fukk too......yes dede taurus woman hide dem fuk and love galang like dem innocent...dem kinda have a 2faced mentality too...and dem love people business and lie.....katt me jus a tell u based pan wey me kno...me kno nuff taurus women and a so dem behave...i tawt u were a virgo woman...wow....me afi go walk wid me bible fi yu:D....aries woman love fi beat man and control dem...so iso u beat man? me kno none cant ramp cawz a u a dominate...correct? i tink rexxy need fi put up a psychic part fi me...unu pay and me read unu up....hehehehehehe:D

QQ katt it also stated that taurus women are hores..aahahhaahahahhaahha mi neighbour was a taurus and she done fuckkk the whole block...ahahaha ...talkk up mi gal

dry head gal move n gwey wid ur talks lmaooo ur neighbor was u...stop bumboclaat lie

it seh mi n mi baby fadda nah good fi each odda n bwoy it nah lie lol it seh mi, taurus, r good wid pisces & scorpios woieee n di both ah dem cocky niceeee. Da hell wid sagi men cha

loll kattt bless sis :d

isobell actually am a gemini....so fix up u speech...very kind girl here....katt a taurus...dat sign is rule by di bull, love fi dominate....so me definately kno if fi u babyfadda a scorpio unu ago mash up......scorpio men are demanding and love fi dominate...and em love fi fukk too......yes dede taurus woman hide dem fuk and love galang like dem innocent...dem kinda have a 2faced mentality too...and dem love people business and lie.....katt me jus a tell u based pan wey me kno...me kno nuff taurus women and a so dem behave...i tawt u were a virgo woman...wow....me afi go walk wid me bible fi yu:D....aries woman love fi beat man and control dem...so iso u beat man? me kno none cant ramp cawz a u a dominate...correct? i tink rexxy need fi put up a psychic part fi me...unu pay and me read unu up....hehehehehehe:D

SHARPY was a joke sis , an yes u rite bout aries lol big up mi wheelie ... LADY ISOOOOOOOO .....:D ... BUT ONLY BEAT MAN WHO TRY BEAT ME FIRST ... LOL

dede dis pic wid u...a cut u cut di donkey hair me see u inna wah day? short hair fit u still...bway u and dat dry head is a problem:D