Sharpmouth

• Sorry but DHRWorld.com site is down. I am working on it I will be using the backup site Jatune.com in the mean time

thgzs

Oct 17, 2008
Crooklyn
lemme tell all yuh bout ah crush i did ha one time. Ah did ha 1 crush on dis gyrl name sharpmouth from yahoo days . Ah did like d way she used to curse ppl it used to sound like music to meh ears, buh for sum strange reason she neva did like meh back, she go let dat no frunt teeth big belly man breed she and mek me heart broken. Ah still didnt dig no horrors till wah day, Ah sign on paltalk and i saw sharppy so ah peep d profile and she ha a pic of a tin ah mackeral....... I was appauled ah mean wdf...y wud she wah ha a pic of mackeral ? Any one knws? Does dat mean she moouth stink like mackeral? She pussy stink like mackeral ? or she just stink overal like mackeral Anyone knws ? And if so y she biggin up she pussy all d time.........ah tryin not to tink negative but dis is disturbin meh..... i cah sleep when d nite time come

NOW SHARPMOUTH YOU CAN NOT CURSE ME CUZ
1 you did say u was givin up cursing

2 ah luv u :D

3 and di bible say do on to others as u may like dem do onto you..........

(anyone willing to curse sharpy of she curse meh ah payin in reggame / paltalk dollars )

thgz first and foreall go suk shit ok...tek di mackerel can and go fuk u bumboclaat self wid ok pusiole........number 2 u saw a can a mackerell..me kno nuff a uno nyam bloodclaat mackerel wen a hurricane season and it nuh stink den...so why it stink now? hmmmm? all if me nuh bade fi 10years me pussy smell better dan u mouth thgz.......dats why me na tap big up me pussy..u nah get none...and 3rd...me nuh breed fi no rotten teeth man...me nuh fuk scrubs or stray animals fi have rotten teeth....a man mouth afi updated and insure fi even enter fi me pusssy so put on some clothes pan fi u stinking argument.....me kno u love wen me trace yu inspid rassclaat eno....and me kno u wah fuk me why u cant sleep,...but go play dominoe wid u mouse and go chuck awf inna u cpu...dat may help u;)

aahahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mi droppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp ................................................. thugss guhh hide inna bush

him better go call di undertaker...him look like hima scorpio dede...dutty bway thgz which mnth u bawn? if ur a scorpio plz go nyam jancrow shit:mad:

ahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mi feel hiim a scorpioooo fi reall....him a gwann like a blooodclaat stalker...bout him love u from yahoo...so how him know u pan pal talkkk now...hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..

dede he is a scorpio...so dem love stalk u fi live inna u pusssy...me soon drink some supligen fi start have diarrhea and shit pan him..mek him gwaan chat:D