rexxy why u nuh tap delete di tings

• Sorry but DHRWorld.com site is down. I am working on it I will be using the backup site Jatune.com in the mean time

sharpy

Oct 20, 2008
on earth
rexxy stop delete di threads nuh...imagine me never inyah yessidey and me hear passa gwaan and u delete dem....u see all if u did infront a me i knock u wid me shoes heel u seee...chro:D

hmmm you a bull buck and duppy conquerer

rexxy stop delete di threads nuh...imagine me never inyah yessidey and me hear passa gwaan and u delete dem....u see all if u did infront a me i knock u wid me shoes heel u seee...chro:D

Because when the people involve with it is ok with it, no problem but if the people involve in it take it as a personal attack i cant allow it.

P.S. its not my fault you no log on.... you suppose to log on every day

rexxy i been busy wid school dats why...fuk awf...me did inna arcade a try kill roots...den a how u ansa dis so quick..u have reggaeme radar? u upgrade to rass......low di threads...people love start shit and cant tek it..a nuh me mek people a chat dem...mek poeople dem free up and talk:D

Bumboclawtt rexxford

because when the people involve with it is ok with it, no problem but if the people involve in it take it as a personal attack i cant allow it.

P.s. Its not my fault you no log on.... You suppose to log on every day

dat bullshyt rexxy cuz them sit and pretend ppl a do them sumthing and when u address dem about the shyt the cry infront of ppl saying that ur being mean if dem cant tek the talk den dem fi stop talk point blank ppl act like dem fraid fi talk u think some lil short might ago mek mi stop talk man plz she nuff fi guh bleech she teeth and fix her tuff gums dem....damn ladies if u mouth start too look like dat one thing mi fi tell yuh...

Thas so fucking true that dumb fucking pathetic midget looking bitch love to start drama and when it reach her she love go n complain bout how ppl a mix her up..aye gurl move u dutty bloodclaaat mi can chat whey mi feeel fi chatt u caaan thump mi inna mi face or bax mi inna mouth guh look a bloodclaaat job a dat u fi do.....shawnnn and sharp big uppp unu selff str888..kattt mi frenn fuck awwffff big headd gall..lol

U see wha mi a say

dat bullshyt rexxy cuz them sit and pretend ppl a do them sumthing and when u address dem about the shyt the cry infront of ppl saying that ur being mean if dem cant tek the talk den dem fi stop talk point blank ppl act like dem fraid fi talk u think some lil short might ago mek mi stop talk man plz she nuff fi guh bleech she teeth and fix her tuff gums dem....damn ladies if u mouth start too look like dat one thing mi fi tell yuh...

Last edited by mixhoney; Today at 11:20 AM.
WHA MI PUT UP DEM PUT DUNG I SWEAR U WAIT TIL SHE SIT IN PM AND CHAT BOUT UNO FURTHER MORE U CAN SEE WHO IS TEAM LYRICAL ON REGGAEME REXXY MI A TALK THE THINGS MI NUH CARE U TELL MI YUHSELF SAY SHE START SHYT AND CANT TEK SHE FIRE U WAS IN THE ROOM WHEN THE PERSON MEK DI NAME UP ITS REALLY OK SHE HAVE HER TIME CUMMING WHEN SHE REACH CANADA I HOPE MIXXHONEY WILL BE THERE TO PROTECT HER FROM THE REAL PPL WHO WANNA DO HER SOMETHING CUZ FROM A LIL WHISTLING BIRD NOT MICHIEME IS THE ONLY PERSON WHO WANNA HOLD AND BAX SHE DUN BOY OH BOY WHEN U DO THINGS TOO PPL PLZ MAKE SURE U CAN DEFEND WHA U SAY

NOW MI NUH SEE NO ONE TEK DOWN MALI POST UNO A SUM REAL PUSSIES
MI AGO SHE DI PPL SAY DEM A PUSSY IN A REAL LIFE

mixhoney why u a edit people tings? rexxy gi u nuh control over passa passa section? passa section a fi me and dede section...mek unu nuh tan over di next section and upload unu blooadclaat music and low passa section..most a di people dem log in fi read passa and rexxxy himself tell me fi kip di site hot and spicy so wah do u? go simmer and humble uself yah hear me and me wah see if u dare bad touch dis.....low me damn...unu fi low di fukin forums and mek people be free fi post dem opinion...me wah kno if a rexxy site or a di aids face gyal site dis? hissteeth...she musi gi u money fi help build di site rexxy mek u a gwaan so..me nuh care who wah hate me eno..me talk di tings dem as me seet and me nah be nuh hypocrit but di admins dem a gwaan di most way wen people a bash di dutty gyal...and di ting is wen di whole a we did a cuss michie unu nver tek dung di posts but as we start cuss lyrical unu a delete dem...unu kiss me bloodclaat...fuk all a unu

Sharpy u seet DEDEcan kiss mi rasss...DEDE a gwan a type way..a true she n MONKEY FACE a frens but mi nuh care she tooo can kisss mi bloodclaaat none of unu give money build dis and a gwan like unu a di owner....aye bitch watch mi mek u get ban from this bumboclat site..u need fi stay over a paltalk dutty. Gall...do u see me a come over there? Noooo bitch vra or paltalk have nothin fi me....so stay inna u aidsssssssss. Rooom and low mi man website whoreeee...this section a fi me and sharp section...michiee upload u fucking music n low we thingsss u hearrr....keeep out of ittt.....if we waann cuss we cannnn a fiiiii ourr forummmmmm...stop bloodclaat edit we shit..and to that bitch mi dare u fi bring lawyer come a mi house....what a bloodclaaat stresss u caaan even afford foood but u can afford lawyer...ahhahahaahaha some gal need fiiiiiii siddung inna dem corner with dem ole crusty pusssy and lowwwwwwww weeee...sharpyyyy nn kattt big up unu selff.......bitchh u caaan beat meee u hafffi blooodclaaat join meee...mi nuh fraid a no dutty gal memba thatt....aaa nyy mi love fi di next 2 monthsss....magaaaa gall link mee so mi can kick out yuh teeth them..

listen

look me nah go sit back make yall dis mix honey..... she have help me alot and i appreciate it.now we been through this already our life can go on fine without focussing on lyrical..... we can still have fun and bug out without dwelling on her. thank u mix honey for taking out lyrical name.i dont mind the passa passa but just leave her out the thing.

rexxy why is she logging in wen she begged u the other day to delete her account? why is she even loggin into passa section fi read di shit wey we a type...if she nuh log in we wudnt have a problem ok..she is the one who started the bullshit...this is a passa section and she had no rite to threaten u bout lawyer..other people names get called so wtf is she? gimme a damn break...freedom of speech.....no post fi nuh edit....why wud dis be a passa section if unu a kip up dem bullshit....a dat me cant understand

dede wey me wah kno is why we cant call lyrical name pan dis passa forum....rexxy wey lyrical have over u? did she sen u summonds to attend court by ur ip address? or did she help fund reggaeme? how di rass u fi have a forum and give it to me and dede and sey anything goes den a tun round bak and a sey we nuh fi call her name? so how we call other people names and dem dey threads nuh edit? yu gwaan kip up dis panty fukery and see...i hope wen u name get called up by dem i dont see my phone ringing.......so mek me kno wey di forum be or me jus tek wey me fukin self awf dis site cawz dis shit is bias.....

dede mite as well...him can delete me account too cawz i dont give a damn anymore...dis shit is bias and it aint rite...so me nuh care wey him or him 2 reptobate dem wah do anymore......karma is a bitch and i let it rest rite dere

lololololol

look me nah go sit back make yall dis mix honey..... she have help me alot and i appreciate it.now we been through this already our life can go on fine without focussing on lyrical..... we can still have fun and bug out without dwelling on her. thank u mix honey for taking out lyrical name.i dont mind the passa passa but just leave her out the thing.

hahahahahahah hahahahaha ahhaahahha hahahaha so wait when she sit in vra makes name on ppl cuss ppl with the name we cant do shyt but when we show uno say she talk shyt it a get edit rexxy bwoy yuh see yuh lol like i said once b4 mi ago make ppl life a living hell....watch wha mi new picture hahaha

wow

NAH CRY DRY U EYE:eek:

put some cucumbers on yuh eyes dem cuz yuh favor count dracula ahahahahahahahahaha 1 2 3 ahahahahahahahahahaah
after u say yuh inna di drama wha a ting haha u coulda fool me aint u like the morning shift when no one is in vra? i guess she give u a raise when u clock in early hahahaha man let get ready

mi say washington dc ppl see uno tonight!!!!

Because when the people involve with it is ok with it, no problem but if the people involve in it take it as a personal attack i cant allow it.

P.S. its not my fault you no log on.... you suppose to log on every day

LMAO..ppl take what someone a type as a personal attack...now thats funny..

YOOOOOOOOOOOOO SHARPYYYYYYYY DEDEEEEEEEEEEEEEEE CHUNEEEEEEEEEEEEEEEE WADDDDDDDDDDDDDDUP MI DEH YA!!!!!!! ~*~ LiPSsS ~*~