Did Sharpy and Dede really mek passa passa section sell awf?

• Sorry but DHRWorld.com site is down. I am working on it I will be using the backup site Jatune.com in the mean time

Empress Rose

Dec 3, 2008
Queens, NY
I think that Sharpy and Dede has done a great job wid this passa passa section. Not only do they tell the news, they speak di truth (most a di times:D). Dem nuh bias, dem nuh badmind even if dem haffi call out fi dem business they will.

Mi nuh tink, rexxy and mixxy juice, fi delete or edit di tings once wi naa chat bout no body unda age it fi gwan.

Why is it dat some people inna VIP section when it come to di mix up?

Mi undastand seh mixxy help you out a lot rexxy, but yuh haffi unda stand seh a we DI PEOPLE dem who log on mek di site wicked too. IF IT WASN'T FOR US, ALL OF US WHO LOG ON, YUH SITE WOULDA FLAP. SUH PLEASE DON'T FORGET ABOUT DI FANS OF REGGAEME WHEN YUH A DELETE WHA PEOPLE WRITE.
WI WANT FI WRITE WHA WI FEEL LIKE AND IF WI CAA DO THAT, THEN THIS IS JUST ANOTHER PAL TALK WHERE INSTEAD OF GETTING BAND FROM A ROOM YUH THREAD GET DELETE WHICH IS ITAL FUCKERY.:mad:

IT IS VERY ANNOYING TO COME ON HERE AND SEE THAT PEOPLE WORDS AND FEELINGS ARE DELETED.

BIG UP DEDE AND SHARPY, CAUSE A UNO MEK DI PASSA PASSA SECTION SELL OFF. SINCE REXXY WON'T ADMIT IT, I WILL....

rose u just mad u miss it lol lol

lawwwd you miss out pon the post my my my lol let
me stop

rose wen the admins delete the threads it ruins the passa passa for our faithful readers like u.....u see, me and dede tell it as it is, and wen we do people get offended and start calling the police...like come on u gonna call the police to investigate ur computer? are they gonna send me a summonds to attend virtual court by my ip address? do i log in on my pc and webcam to attend the court preecedings? ahaha this is some crazy thing bway i tell u.....u see i calls it as how i see it...how comes wen i cursed lebone for living in jail he didnt threaten me? or wen i called dappa a cokehead he didnt threaten me? or even wen i cursed michie for so called cancer she didnt dare brite wid me.....or wen i cursed portmore for being gay i didnt get threatened? and the lists goes on.....rose rexxy knows even though me and him a cousin i will beat the crap out of him....and he will never delete threads again rite rexxy? ahahahahahaha...dede me cut me hair and put in colour...keisha cole nah nuttin pan me.....woiiieeeeee big up God to the world

rose me see aunty verna wah day..lawd she a get round like pound..a wanda wat she and har husband doing over dere....my poor eyes..let me not think before i get nitemares and cant sleep.hehehehehhe..big up rosey

;)

:)
jl0wep.jpg

dede ur crazy..u cut awf u hair fi put in false hair...bway mr chin mus mek some good money awfa a u...

well well

b4 i go to my bed let me jus say: Yes dat is serious bullshit deletin di passa passa b4 i get a chance fi leave my comments!!! :mad:

its not my fault you log in every other month lol you fi log in every day
every min and u wont miss it lol lmaoooooo