Which vra gal a try fuck dem cousin man.

• Sorry but DHRWorld.com site is down. I am working on it I will be using the backup site Jatune.com in the mean time

According to sweetness lounge mix up crew ms fortunate a try fuck ms marlery man which isss mr magic.......and them supose to be cousins......so mi hear stilll...ahahahahahahaha I dunno if its true I'm just repeating what I heard................sharppp do u have anything to say darling

well dede me hear dem a did best fren...and me hear sey wen one fren a get fukk di nest fren a peep and a count strokes......ahhahahahah..dats why it good fi kip chimmey unda u bed...woiieeeee:D....but di suss a get more interesting...i are getting more info...but people unu stop bring unu family pan dis....cawz dis ting a get bloody

Lyrical a talk bout ms fortunate and ms marley???
Wdf are you dumb and ms fortunate is ur friend!!!!
Omg what is this world coming to now a days???
Majik is not ms marley's man........he used to be but not anymore!!!
Ms fortunate did not fuck mr majik and a facts dats!!!! She did want him and ms marley trace her and out her in her place!!!! Ms fortunate fucked twochune and sucked twochune!!!! It has nothing to do with mr majik okay!!! Just to clear up things and have unno noticed that she comes on here and talks shit and then she never responds again!!!!!!!! Qq

den how majik a gwaan like him a virgin so...u kno him did a look me and dede michie....wey di rassclaaat me a hear doe......as me granny wuda sey bruk pocket man tap sport wid so NEXXTTTTTTTTTT!!:D

michie me sister fi life ur a blessing....we were blind now we see....me rate yu...we are so shocked...get everyting out baby girl...all must come out....bung bang:p

wha mi do?

how mi get inna all of this?

just ask wh mi do how mi name called and i havent been around!!!! man i tell uno lowe me out uno fuckery i didnt do nuttin!!!

unno slow nah fuck ... michie gon atl fi fuck majik now .. u nah see how she vex when u chat him .. she nah no money fi feed her pickney dem but money money fi go look dick .. what a shame

Who the fuck is dutchess and why yuh have mi fuckin name inna fi yuh fuckin mouth eeee gyal...............
Yuh buy mi ticket fi mi guh any bloodclot wey fi know where mi did guh ediotttttt gyal???? Wdf do some people star!!!!!!
Yo mi never guh a bloodclot atlanta fi check majik and yh a talk bout why mi always a defend majik? Ediot gyal when yuh a read, read fuckin properly ya seet.....mi defend more than majik and mi will always defend mi fren dem seet deh!!!! You must be the dumb ass fuckin girl on paltalk that a tell people that yuh a breed fi majik!!!! My girl nuh bodda wit me hear cuz mi nuh know yuh and mi nuh want fi mek mi self know who tha fuck yuh be seet deh!!!! Every bloodclot body pon paltalk wha a try fi fuck up mi life, well unno can gwan try and try again and again cuz it naw guh happen and unno naw guh succeed or accomplish anything from it!!!!! Stupid ass ferly ass mutha fuckin bitch!!!!! Bwoy mi tell yuh!!!!! Some people naw guh no weh inna bloodclot life dat mi seh!!!!

wow majik actually have sperms?:eek:...fi breed:eek:.......dang me jus choke...coughing.....ahahahahahahahahahahhahh dis a real comedy to rassclaart...big bird have sperms:D