wat do u look for inna di oppoite sex

• Sorry but DHRWorld.com site is down. I am working on it I will be using the backup site Jatune.com in the mean time

sharpy

Oct 20, 2008
on earth
well wey unu look fah inna di opposite sex....me certainly cant tek di mowly man dem....bloodclaat bade before u come chat up to dainty me....u tink me invest inna soap and wata hard fi chat up to green, mowly, jigga foot, jaizy smell bad man.....u mus mad...go bade...and u gots to be honest...di biggest turn awf is a liad.....and u gots to have nice teeth....if u cant tek care a u teeth den u cant tek care a me...me love fi kiss and me nah kiss nuh tinking mouth man.....wus if him teeth dem shape like fi ackee tree...no dear.......next is a job....me cant tek di wutlis man dem....wen man wutlis it mek u argue everyday and me nuh like argue...my blood pressure precious.......me afi talk up cawz me bade and me pussy smell nice and fresh....wah do unuuuuuuuu

wellllllllll

she have to be down to earth, humble , sense of humor, have a head on her shoulder, common sense not capital sense and must and i do say must be spontanious

most be good looking..slim...educationed...have good money sense...a sense of humor...or least thinks i'm funny as hell....:D....interesting in conversations...kind/thoughtful...adventureous...worldly...and wicked in bed or willing to learn how to be my personal freak

hmmm

:)hmm what i look for...sexxy. educated, someone who has a strong sense of humor and has ambition...mi nuh waan nuh stupid man.. and he has to be very freaky cause im a super freak in the bedroom...:)...

let seee.

:DWell I am a simple down to earth Kind of woman so this is just a short list of requirements:

A christian
Jamaican
Educated (meaning you have atleast a Bachelors)
Financially savvy
Sexy
Tall (at least 6' 1 cause im 5' 9 and mi like wear stilettos.)
Athletic
Have job
Have life insurance
Have a trust fund
Computer Savvy
Owns atleast 2 homes with atleast 1 paid off
Don't wear tight pants
Own atleast 3 cars they all must be paid off
Love children (but don't have any, ok I will deal with 1 child at the most)
Between the ages of 27-31 (nothing older and nothing younger)
Him haffi can dance (not talking about the 2 step)
has great teeth
has a great smile
Loves working out
Loves going out to eat
Loves Action films
Loves video Games especially Nintendo Wii and Xbox 360
Hates arguing
Loves traveling
Loves hanging out with me
doesn't Drink beer (except for Henekin, Ginuess and red stripe)
Loves red wine (preferrably Merlot)
Has a plan to retire by the time he is 42.
Him haffi can sing, (really sing)
Him haffi have a deep voice ( a heavy voice)

rose in dat case u wi never have a man cawz no man like dat nuh exist......none...try build wah dolly...inna dese perillous times u nah find man like dat....men wi pretend to be inlove wid u and a fuk pan u or jus all fi demself....some women tan jus like dat too...exaample dede...ahahahha she mus kill me now....