Usain Bolt in car accident.

• Sorry but DHRWorld.com site is down. I am working on it I will be using the backup site Jatune.com in the mean time

rj0b55.jpg

Usain Bolt outran serious injury and possibly death yesterday but wrote off his $15.3-million 2009 BMW M3 Coupe on the Vineyard Toll section of Highway 2000 in St Catherine.

Usain Bolt sustained only minor injuries to the ball of his feet, caused by thorns when leaving the ill-fated car, was released from the Spanish Town Hospital after some three hours of examination by doctors. He shortly after declared himself in "good" health.

Reports are that the two female passengers, who were travelling with Bolt, also escaped major injury.

OMG Thank God he's OK!! and the other passengers as well

Why di athlete dem a Jamaica always a crash so. Damn. Wish they would be more careful :(

You know dat so well eee Rexxxy. Mi hear seh a dat yuh do... go buy new car fi impress woman woieeeee!!! A good ting mi nuh have pretty car eye... mi no name Charlene... Go buy me a mansion an put it inna my name. Dat sure enuff will impress me... I woulda crown yuh king :D

people for the record he didnt buy the car......digicel bought the car and gave it to him as a gift wen he returned to the island after winning di 3 gold medals......so him never buy it..and along wid di car him get house and money....dem gi him ambassador title as well so bolt set......wey him need fi do now a fi get regular pedicures because trust me, i cudnt believe a man wey drive a car wey worth 15 million cuda have a foot wey fava iguana...wat a ugly site....man foot full a corn and cuda mek soup wid it....all him toe nail dem bad colour and him foot jus look damn tuff.....it suprise me likkle makka run up inna him foot and dem afi bring him go hospital fi dat......and me damn well kno sey bolt foot tuff fi macka mash him up.....u can tek di man outta di bush but cant tek di bush outta di man...bolt a real yam trewlawny tuff bush bway.....nect time u fi come pick up sharpy.....cawz me kno u wudnt crash....all u do gimme 30 million and me gi u 2 pickney and u win more medals...cawz my pumpum is good like dat..ahahahahahahahahwoiieeeeeee