me ago talk up di tings

• Sorry but DHRWorld.com site is down. I am working on it I will be using the backup site Jatune.com in the mean time

lmfaooooooooooooooooooooooooooo shawnnn if u never logg een fiii readdd u nuh namee shawnn........big up mi bredddaaaaa.............miiii realllll life bredda.........

dede me suprise wid di amount a sickness she still have strength fi smoke and dey pan di net.....ahhahahahahahah...didnt she also say she was gonna go college dede? u remember? me a wanda which college dat....aahahhahahah....she not even kno how fi find stereo mic pan har pc but she ago college...wow!!!!!!!!!!! lets give her a round applause...she musi ago register fi go COLLEGE OF HOOD-RATS......aahahahahahha......

lmfaooooooooooooooooooooo@@ greyhoundd college....sharpy u nuh easyyy.......lmfaooooooooooooooooooooooooooooooooo on some reall shit that bitchhh realllllllllllllllllllly love to bright her self with ppl and no sehhhh she is a fucking dunce...and we will shameee har..she shoulda think before sheee calll me and u nameee innnnnn her dutttyyy mouth.....

flawless a dem start it and u saw it eno.,..wid dem bag a attitude and a behave like dem bad...so if dem bad dem fi come defend it...dat me a sey

Yuh seet nah draw mi out and dont think mi sum pussy gyal dat ah run from chat yuh have de wrong oomen cause dat nah mi

dede yu nuh see di amount a undercover names wey a log in fi read......a dats why nuff a dem pusiole yah wi never get my ratings.....some gyal come in like crosses...any man dem fuk get dip or dead......ahahahaha

lolol flawlessss..........talk di thing demm nuh mekkkkkk no galll hype pan u... mi waaaan know who all demm new names....bwoy a pure new namesss mi see log eeen fi readd passa passsaaaa...demm same wutless looserss whey a talk bout dem nuh read passa a demm same ones whey online right now

dede di gyal told us pan di phone dat she never been to jamaica..har pickney dem puppa jamaicans..and dem deported......a lie me a tell dede? a wanda if chucky get dip why him so quiet? chucky gimme a offline if u ok...u my dupes....den dede before MR NO CREDIT relax him ugly self him jump pan har bandwagon too....him better becareful him get dip wid NO CREDIT...ahahahahahaha

lmfaoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo like i said deportee pum pummmmm....thatttts to show that bitchhhhh iss fucking wutlesss...yuh a breed fa man wheyy gettt deport......bloodclaaattttttttttttttt

lmaooooooooooooooooooooooooo mi nah breed off of no man dat nah my husband lol mi 22 and nah have no pickney yet.............. I mean mi nah knock anyone who have dem pickney and nah married yet but dat nah mi

unno too bad

low the woman kids out a the thing man. yall a gwan like
yall perfect eeee...... accidents do happen a life you just got to
deal with it and be strong about it. Life no always go how you plan it.
flawless you can get married breed and 1 year later the man left you for the maid.whey you ago do then .... so a just life

Unno guh mek mi pass out tuh pussyclaut.......Hold on deh unno did a pun 3 way a get mix up???? Lmaoooo...... Unno Bad u fukkkk......((dedeeee Memeber di last time we did a 3way.....QQ**fake rubbazz u large...lmaoo***))mi seh wah else guh deh pun Passa Passa Corna....Mrs Flawless.....A who piss yuh awff... a who tun di goodie goodie inna rass devil....lmaooooo...dis too damn funny!!! Reggaeme sell da fukk awfff!!! Sharpyyy Di man dem's Buffet table Big up uself....Dedeeeeee**fake rubbazz** big upppp mi gyallllllll....Mi seh talk di tings dem...... :D

Lmao Gulliesha Dat Bitch Michie Me Try Call Mi Out De Other Night My Gyal Where Was Yuh Cha Yuh Miss De Whole Ting Yuh Nuh Ez Lmaoooooooooooooooooooooooo

all people a do a log in and read wid dem wutlis self......big up all who a get phone bone pan di net.....big up me pussy....and last big up GOD.....dat me sey...happy mothers day to my madda....blessed love...big up GOD again to the universe

Rassssssssssssssssss wunna not easy a talll..damn cuzzy so u stay eeee? I didnt know all dis cussin of di likkle gyal was gine on......she try di wrong ting now........some gyal real fool fool oh well she get wha she deserve so it go