I am fed up of the room drama on paltalk

• Sorry but DHRWorld.com site is down. I am working on it I will be using the backup site Jatune.com in the mean time

1) stay in "v"agina "r"otten "a"rea room all the time and don't go no body else
room
2) diss everybody who is not a room member
3)always kiss the room owner of the room ass and maybe u will get super admin
4) bawl out there is no rules in the room but dot and bounce someone when u get diss and look stupid (lol)
5) bounce or dot somebody for no reason in the room to make u self look good and get cool internet cookie points
6) mek cd redz clash in the room everyday (wow that's so exciting!)
7) only forward u fren dubs plate or 45 tunes
8) all new sound in the room = flop
9) give admin to all idiots
10) stream a free clash/events to get buy out new members.
11) more to come later. Lol:d

i usually just read but this one funny.....lmao

lol lol lol lissen cd redz clash every day lol dat was d wurse, my gawd, juss now paltalk guh pop down, worse dn yahoo nd all yuh go ha nuttin to do, ah feel if ppl ha beef deh shud sort it out amongst dem self, 2 room must not fit cuz ah 2 ppl, d kissin up to admin ( HINT )and dem kinda ting juss for ah @ infrunt ur name juss doh cut it,ah doh knw bou all yuh bur wehn ah dwload paltalk it say FREE, dat y i dwload it in d fuss place. As soon as paltalk pop down ah goin rite skype and tell dem open ah caribbean room,

paltalk drama

ME HEAR SAY BOOM BANG THAT CUNT HOLE SUCK PUSSY BOY JINGO BRAMMO OR WHAT THE FUCK EVER IS A SENSITIVE ASSHOLE, BANNIN PEOPLE CAU THEYSAY HE SUCK PUSSY, CAN WE SAY SENSITIVE ASS ARTIST, THAS A SIGN OF FEMINITY IF EM NA HSEE IT BEFORE, OH AND CAU THEY SOUND BETTER THEN HIM AND NOT JAMAICAN, KING AGGRESSION WHO SAY HE DONT LIKE GAYS IS ADMIN N SUPPORTIN LESBIAN OWN AND RUN ROOM, LYRICAL A 2FACE CUNT WHO LETS SCARED SUCK PUSSY WACK SELECTAS RUN HER WAY, 2 FACE PEOPLE LIKE 2TUNE CAN TALK SHIT AND CANT TAKE IT BACK AND RUNS AWAY CRYIN, IM JUSS STARTING WID The PAL TALK DRAMA, DE DE AND SHARPS ME COMEFE TALK THE TINGS...:D:eek::rolleyes:

Yesssssssssssssssssss mi sehh talkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk i are here tooooo readdd.........bung bang inna some gallllll doneeee outt bigg holeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...dem pussy na no walllsss it condem..ahahaahah

tell u about demons possessed people..lava pan unu...big up God....str8...who nuh like God go dead a bush...a him me a promote...unu fi read matthew, mark, luke and john...praises to your name God...

WAH TEK SOME LIKKLE DUTTY WIDE NOSEHOLE GAL WEH TINK MI AH LOOK DEM MAN? CHA...GUH FOLD UP UNDA U LOOSE RENTED OUT PUSSY N LOWE MI NAME...AH WAH TEK DIS ABORTION MOUT GAL :D

chaa

Lmaoooooooooo dede need fi guh wash out her mout. Mi no kno how much babies she did swallow inna she lifetime. He belly need wash out to rassss

lmfaoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo katttt mi will kick u innnna u bigg pussyyyyyyyyyy..mindd uuu selfffff borrow toe naill gall

lmfaooooooooo if mi borrow toe nail u borrow gal hole from u ting condemnnnn